Irodavezető

Cégünkről

A cégünk egy határozott jövőképű, gyorsan fejlődő és barátságos atmoszférájú innovatív hi-tech középvállalat, kiváló dinamikus szakértői csapattal, akik jövőtálló következő generációs technológián dolgoznak a mesterséges intelligencia, a banki tranzakciók és a digitális azonosítás terén. 1993-as alapítása óta komoly tapasztalatokat szerzett az egészségügyi, pénzügyi, energetikai, valamint a kormányzati szektorban teljesített sikeres projektjeinek köszönhetően. Az európai innovációs ökoszisztéma aktív tagjaként évről évre számos projektet vezet európai egyetemekkel, cégekkel és pénzügyi intézetekkel együtt azért, hogy a lehető legújabb tudományos eredményeket alkalmazza valós ügyféligények kielégítésére.

Feladatod lesz:

  • az iroda zökkenőmentes napi működésének biztosítása
  • pozitív irodai légkör támogatása tükrözve cégünk értékeit
  • irodai adminisztráció elvégzése (pl. tel-, email-, posta-, pénztár kezelése)
  • iratérkeztetés és szerződések iktatása
  • biztosítások ügyintézése
  • irodai beszerzések, megrendelések intézése, nyilvántartások vezetése
  • üzemeltetés támogatása (kapcsolattartás szolgáltatókkal, felmerülő problémák kezelése)
  • tárgyalások és irodai események támogatása (ügyfelek fogadásával kapcsolatos teendők)
  • külföldi és belföldi kiküldetések szervezése
  • belső és külső események, rendezvények szervezése
  • munkaügyi feladatok (pl. bérszámfejtés előkészítése, be- és kiléptetés szervezése, szabadságok nyomonkövetése, létszámadatok naprakészen tartása) végzése
  • a karrierportál kezelése, interjúk szervezése, kiválasztási folyamat támogatása

Akit keresünk (kompetenciák, jellemzők):

  • felsőfokú végzettség
  • irodavezetői pozícióban minimum 3 év tapasztalat (előny: közép- vagy nagyvállalatnál)
  • kiváló együttműködési és kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt)
  • magasszintű angol nyelvismeret (~ közép „C”)
  • MS office programok készségszintű használata
  • önálló, konstruktív, proaktív és prezíz
  • pozitív, segítőkész, empatikus és csapatjátékos kollégát várunk

Előnyt jelent:

  • felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség
  • felsőfokú angol nyelvtudás, további nyelvek ismerete
  • strukturált, elemző folyamat-orientált gondolkodás
  • B kategóriás jogosítvány (nem kizáró ok)
  • rendezvényszervezési tapasztalatok
  • tárgyalóképesség, érdekérvényesítési képesség beszállítók fele

Amit kínálunk:

  • szakmai fejlődést, személyes képzések kiemelt támogatását
  • felelősséget, sokféle és kihívást jelentő szakmai munkát és megbecsülést
  • személyes igényekhez igazított friss technológiai támogatást, a legújabb szoftvereszközöket
  • versenyképes jövedelmet
  • csoportos élet- és balesetbiztosítást
  • hosszú távra tervezhető, stabil munkahelyet
  • összeszokott, szakmailag magasan képzett csapatot, akik már több éve együtt dolgoznak
  • nemzetközi projektekben résztvevő céges hátteret
  • profi, támogató és barátságos csapatot
  • képzett és segítőkész rendszergazdákat
  • kellemes munkakörnyezetet, zöldövezeti, családias légkörű irodát Budán.

Amiért megéri nálunk dolgozni:

  • az informatika a folyamatos fejlődés iránti igényéből adódóan változatos munkakört biztosít
  • fókuszban tartjuk a folyamatos szakmai és humán fejlesztést
  • lehetőséget biztosítunk a szakmai fejlődésre külső és belső képzések formájában is
  • munkaviszony keretében történő foglalkoztatást ajánlunk
  • béreink piaci szinten versenyképesek
  • bízunk kollégáinkban, így a munkakörben önálló munkavégzés lehetséges, számítunk a felelősségteljes hozzáállásra
  • megbecsüljük kollégáinkat, cégünk biztos anyagi hátteret nyújt.


Amennyiben érdekel a pozíció, kérjük, küldd el magyar- és angol nyelvű önéletrajzodat a 
hr@egroup.hu címre.

Share this job
This site is registered on wpml.org as a development site.