Cégünkről
A cégünk egy határozott jövőképű, gyorsan fejlődő és barátságos atmoszférájú innovatív hi-tech középvállalat, kiváló dinamikus szakértői csapattal, akik jövőtálló következő generációs technológián dolgoznak a mesterséges intelligencia, a banki tranzakciók és a digitális azonosítás terén. 1993-as alapítása óta komoly tapasztalatokat szerzett az egészségügyi, pénzügyi, energetikai, valamint a kormányzati szektorban teljesített sikeres projektjeinek köszönhetően. Az európai innovációs ökoszisztéma aktív tagjaként évről évre számos projektet vezet európai egyetemekkel, cégekkel és pénzügyi intézetekkel együtt azért, hogy a lehető legújabb tudományos eredményeket alkalmazza valós ügyféligények kielégítésére.
Feladatod lesz:
- az iroda zökkenőmentes napi működésének biztosítása
- pozitív irodai légkör támogatása tükrözve cégünk értékeit
- irodai adminisztráció elvégzése (pl. tel-, email-, posta-, pénztár kezelése)
- iratérkeztetés és szerződések iktatása
- biztosítások ügyintézése
- irodai beszerzések, megrendelések intézése, nyilvántartások vezetése
- üzemeltetés támogatása (kapcsolattartás szolgáltatókkal, felmerülő problémák kezelése)
- tárgyalások és irodai események támogatása (ügyfelek fogadásával kapcsolatos teendők)
- külföldi és belföldi kiküldetések szervezése
- belső és külső események, rendezvények szervezése
- munkaügyi feladatok (pl. bérszámfejtés előkészítése, be- és kiléptetés szervezése, szabadságok nyomonkövetése, létszámadatok naprakészen tartása) végzése
- a karrierportál kezelése, interjúk szervezése, kiválasztási folyamat támogatása
Akit keresünk (kompetenciák, jellemzők):
- felsőfokú végzettség
- irodavezetői pozícióban minimum 3 év tapasztalat (előny: közép- vagy nagyvállalatnál)
- kiváló együttműködési és kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt)
- magasszintű angol nyelvismeret (~ közép „C”)
- MS office programok készségszintű használata
- önálló, konstruktív, proaktív és prezíz
- pozitív, segítőkész, empatikus és csapatjátékos kollégát várunk
Előnyt jelent:
- felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség
- felsőfokú angol nyelvtudás, további nyelvek ismerete
- strukturált, elemző folyamat-orientált gondolkodás
- B kategóriás jogosítvány (nem kizáró ok)
- rendezvényszervezési tapasztalatok
- tárgyalóképesség, érdekérvényesítési képesség beszállítók fele
Amit kínálunk:
- szakmai fejlődést, személyes képzések kiemelt támogatását
- felelősséget, sokféle és kihívást jelentő szakmai munkát és megbecsülést
- személyes igényekhez igazított friss technológiai támogatást, a legújabb szoftvereszközöket
- versenyképes jövedelmet
- csoportos élet- és balesetbiztosítást
- hosszú távra tervezhető, stabil munkahelyet
- összeszokott, szakmailag magasan képzett csapatot, akik már több éve együtt dolgoznak
- nemzetközi projektekben résztvevő céges hátteret
- profi, támogató és barátságos csapatot
- képzett és segítőkész rendszergazdákat
- kellemes munkakörnyezetet, zöldövezeti, családias légkörű irodát Budán.
Amiért megéri nálunk dolgozni:
- az informatika a folyamatos fejlődés iránti igényéből adódóan változatos munkakört biztosít
- fókuszban tartjuk a folyamatos szakmai és humán fejlesztést
- lehetőséget biztosítunk a szakmai fejlődésre külső és belső képzések formájában is
- munkaviszony keretében történő foglalkoztatást ajánlunk
- béreink piaci szinten versenyképesek
- bízunk kollégáinkban, így a munkakörben önálló munkavégzés lehetséges, számítunk a felelősségteljes hozzáállásra
- megbecsüljük kollégáinkat, cégünk biztos anyagi hátteret nyújt.
Amennyiben érdekel a pozíció, kérjük, küldd el magyar- és angol nyelvű önéletrajzodat a hr@egroup.hu címre.