AI támogatott természetes nyelvű tranzakciós asszisztens

XANTA – Több, mint társalgás

AI-támogatott természetes nyelvi front-end megoldás, mely utat nyit a következő generációs banki élmény megteremtéséhez.

A XANTA-t segít abban, hogy a szolgáltató szervezetek, pl. bankok képesek legyenek javítani vagy akár részben helyettesíteni az emberi operátor vagy menü által vezérelt ügyfél-interakciókat intelligens, számítógéppel támogatott, személyre szabott természetes nyelvi beszélgetéssel. A XANTA segítségével a vállalatok jelentősen csökkenthetik működési költségeiket, miközben megtartható a bizalom és erős ügyfélkapcsolat építhető ki.

Az EIT Digital égisze alatt 2018-ban létrejött innovatív termék számos területen veheti át a költséges humán operátorok és a nem éppen barátságos menü-vezérelt ügyfél-interakciók helyét.

Legyen az egy kórházi időpontfoglalás, vagy akár egy bankszámszámla-egyenleg lekérdezése, a XANTA intelligens asszisztenssel a szervezet és az ügyfél is elégedett lesz.

Miért a XANTA?

  • Természetes nyelv-vezérelt intelligens dialógus  - megérti a beszélt és írott nyelvet
  • Támogatja a többnyelvű ügyintézést
  • Szóbeli és írásbeli utasítást képes valós tranzakciókká alakítani
  • Menedzseli a tranzakció lebonyolításához szükséges ügyfél-azonosítást
  • Egyszerű és emberközeli felület
  • Következő generációs ügyfélélmény megteremtése
  • Backend és frontend rendszerekkel is rugalmasan integrálható

xanta demo thumbnail

 

Lépjen kapcsolatba velünk az  email címen.

 

A XANTA 2018-ban az EIT Digital támogatásával jöhetett létre.

EIT-Digital_logo_landscape.png

http://www.xanta-tech.eu/