Öntanuló dialóguskezelő

  • Kedvezményezettek neve
    • E-Group ICT Software Informatikai Zrt
  • Projekt címe
    • Öntanuló dialóguskezelő létrehozása
  • Szerződött támogatás összege
    • 238.160.500,- Ft
  • Támogatás mértéke (%-ban)
    • 64,08%
  • Projekt tervezett befejezési dátuma
    • 2019 október 31.
  • Projekt azonosító száma
    • VEKOP-2.1.1-15-2016-00195

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt célja, hogy az ügyfelekkel történő természetes nyelvi dialógus (intelligent assistant, conversational commerce, chat bot, stb.) lehetőségét hozzáférhetővé tegye Software-as-a-Service modellben (Conversation-as-a-Service, CaaS). A projektben egy olyan szolgáltatási keretrendszer megteremtése a célunk, amely egy conversational assistant képességet tesz hozzáférhetővé bármely online szolgáltatáshoz, ügyfélkiszolgáló rendszerhez, telefonközponthoz, belső vállalati alkalmazáshoz illeszthető módon. A természetes nyelvű dialógusok megjelenhetnek egy vállalat belső folyamataiban, az ügyfél tájékoztatás, marketing kampányok, tanácsadás területén, tehát valójában minden vállalkozáson belüli és ügyfél-kommunikációs folyamatban. Az „öntanuló hibrid chat” egy humán és mesterséges asszisztensek együttműködésével megvalósított ügyfélszolgálati szolgáltatás informatikai rendszere, amely egyes ügyfél-kommunikációs feladatokat automatizáltan képes ellátni, az így nem elvégezhető feladatokat pedig felismeri, és az ügyfelet átadja (például a call centeren keresztül vagy a chat üzenetek átirányításával) egy humán ügyfélszolgálati munkatársnak. Az automatizáltan ellátható feladatok köre a rendszer öntanuló képességének köszönhetően folyamatosan bővül, mivel a beszélgetések a rendszer tudásbázisának részévé válnak.

 

Szechenyi2020 01